FANDOM

This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Catalan).

Benvingut a la Brigada d'Idiomes Wiki

La WLB és un projecte voluntari d'usuaris que funciona al llarg de la wikigranja per ajudar amb les traduccions i la millora de l'idioma en què estan escrits els articles. Aquest wiki serà multiŀlíngüe i amb sort cada pàgina estarà disponible en tots els idiomes possibles. La interfície wiki en sí pot ser definida en el teu idioma, per fer això, vés a Especial:Preferències.

Introducció

Per aquest wiki

Més informació

Project-Wiktionary
Project-Translatewiki
Project-Omegawiki

Avisos

  • Per als visitants i membres del projecte, aquesta wiki està traduïda a la major quantitat d'idiomes possibles. Si veus alguna pàgina que no hagi estat traduïda a un idioma que puguis afegir, pots fer-ho.
  • Tenim més de 300 membres que, combinats, parlen més de 50 idiomes! A part de la interfície d'aquest wiki, han completat 209 traduccions i 39 correccions.
  • Pots utilitzar el portal en català per trobar soŀlicituds de traducció o correcció de/per català, per connectar-te amb altres usuaris que parlen català, i dividir-vos les vostres tasques de les soŀlicituds.
Autumn landscape